loading...
بزرگترین کانون هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید
Mahyar بازدید : 32 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : تمرین امروز رئال مادرید با حضور مارتین اودگارد ، پدیده 16 ساله برگزار شد.

رئال پس از شکست از اتلتیکو به تمرین برگشت که واران و ایارامندی در تمرین امروز به ریکاوری پرداختند و در جمع گروه تمرین نکردند.

Mahyar بازدید : 30 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : دو هوادار رئال پیغامی را خطاب به بازیکنانی که پس از شکست تحقیرآمیز مقابل اتلتیکو به پارتی رفتند و بزن و برقص برگزار کردند منتشر کردند.

این دو هوادار مقابل درهای ورودی والدبباس ، محل تمرین رفتند و پیغامی با این مضمون را برایشان نوشتند :” شما می خندید ، ما خجالت می کشیم!”

Mahyar بازدید : 35 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس و نامزدش پیلار روبیو برای دومین بار قرار است که صاحب فرزند شوند.

در حقیقت این دو که در محله لامورالخا زندگی می کنند به زودی صاحب دومین بچه شان خواهند شد.

Mahyar بازدید : 30 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : دکتر ماریانو دی پرادو که وظیفه عمل جراحی خامس رودریگز را به عهده داشت توسط فیفا مورد تجلیل قرار گرفت.

این فیفا جایزه ویژه فیفا را در مرکز پزشکی این سازمان دریافت کرد.

Mahyar بازدید : 55 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : مراسم جشن تولد رونالدو که درست ساعاتی پس از شکست سنگین مقابل اتلتیکو برگزار شد غوغای زیادی به پا کرد. در این مراسم بازیکنان اسپانیایی مثل راموس، کاسیاس ، آربلوا ، کارواخال ، ناچو ، ایارا ، ایسکو ، خسه ، پاچکو و همچنین واران ، کرس، سیلوا ، بیل، چیچاریتو و بنزما حضور نداشتند.

کوین رولدان ، خواننده مراسم که می خواست مشهور شود خیلی سریع عکس های حضورش در این مراسم را در شبکه های اجتماعی در رستوران این زالاکاین منتشر کرد. مارلسو ، خامس و کیلور تصویر خود را در حالی که به همراه این خواننده آهنگ می خواندند منتشر کردند و می خندیدند. رونالدو نیز خودش میکروفون بدست می گرفت و می خواند. جشن و پایکوبی برقرار بود ، انگار نه انگار که هواداران بهت زده و غمگین بودند. خامس 80 میلیونی در حالی به مراسم آمده بود که چند روز قبلش جراحی کرده بود و خدیرا نیز چند ساعت قبلش در بازی مصدوم شده بود.

پرز به اطرافیانش گفته است که از این مراسم راضی نیست. پیش از آغاز مراسم خیلی ها سعی کردند که جلوی برگزاری آن را بگیرند

نمونه های مشابه در گذشته
عروسی پر سر و صدا در پاریس
در روز دوشنبه، 14 فوریه 2005 ، رئال مادرید با نتیجه 2-1 مقابل اوساسونا پیروز شد. رونالدو نازاریو در تالار چانتیلی در پاریس، ازدواج خود را با چیکارلی جشن گرفت. پرز و موراتی در این مراسم حاضر بودند. فرناندز تاپیاس، بوتراگوئنو ، فیگو ، روبرتو کارلوس ، سزار ، سلادس ، سولاری ، گوتی ، ساموئل ، مخیا ، پاوون ، رائول براوو و بورخا از رئال در این مراسم بودند. لوکزامبورگو نیز در آن مراسم بود و اعلام کرد که فردای آن روز ساعت 16:30 تمرین برگزار می شود. رونی 45 دقیقه رسید. رئال 2-0 مقابل اتلتیک در سازی بعدیش باخت.

تولد در لامورالخا
در روز 22 سپتامبر 2003 ، رونالدوی برزیلی جشن تولد 27 سالگی خود را در لامورالخا برگزار کرد. بسیاری آن شب را شروعی بر پایان دوره اول کهکشانی ها می دانستند. پرز بعد ها تائید کرد که در کنترل بازیکنانش اشتباه کرده است. ریوالدو ، فیگو ، بکام ، دنیلسون ، ویری ، روبرتو کارلوس ، کافو ، رائول و زیدان از حاضران در مراسم بودند. بعدها افشا شد که بکام در آن شب در حالی که متاهل بلوده است با استر کانیاداس ، مدل سرشناس که از مدعوین بود پس از مراسم در یک اتاق هتل قرار گذشته است. مراسم تا ساعت هشت صبح ادامه داشت. هفته بعدش رئال 2-0 مقابل والنسیا باخت.

گزارش آمانسیو
در سال 1985 ، رئال مادرید تصمیم گرفت که خوانیتو و لوزانو را موقتا از تیم کنار بگذارد و آنها را به خاطر پارتی در میلان 400 هزار پزو جریمه کند. آنها پس از شکست از اینتر در یک پارتی در هتلی در میلان شرکت کرده بودند. والدانو و بوتراگوئنو چهار صبح به محل استراحت تیم برگشتند و توسط باشگاه بازخواست شدند.

کونینگام و کاباره
در سال 1980 ، کونینگام ، بازیکن انلگیسی تیم از باشگاه کنار گذاشته شد.وی در حالی که پایش را جراحی کرده بود به دیسکوی ” اوه مادرید ” رفته بود . برنابئو در آن زمان پریس ، بازیکن سابق رئال که به علت مصدومیت بازنشسته شده بود را به عنوان جاسوس مخصوص خود به کاباره ها می فرستاد تا بازیکنان خاطی را پیدا کند.

Mahyar بازدید : 35 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید تمرینات را تا روز دوشنبه به حالت تعطیل در آورد.

در حقیقت بازیکنان روز یکشنبه را پس از شکست مفتضاحانه در دربی استراحت می کنند و پس از آن آماده بازی مقابل دپورتیوو می شوند.

Mahyar بازدید : 31 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : رئالی ها عملکرد ضعیفی در دربی کالدرون داشتند.

کاسیاس 3 : واکنش بسیار ضعیفی روی گل اول داشت.

کارواخال 4 : تنها بازیکن قابل قبول در خط دفاعی بود.

واران 3 : کاملا خنثی و ضعیف بود.

ناچو 3 : بازی ناکام وضعیفی ارائه داد.

کوئنت رائو 3 : کم اثر و ناموفق عمل کرد.

ایسکو 4 : با سطح خوبش فاصله زیادی داشت.

خدیرا 3 : بسیار بی ثبات بود.

کروس 4 : تنها کسی که تاثیرگذار بود اما کسی حمایتش نکرد.

بیل 4 : بهترین بازیکن در خط حمله بود که او هم کاری نکرد.

بنزما 3 : کاملا خنثی و بی اثر.

کریستیانو 3 : بود و نبودش درون زمین فرقی نرکد.

ایارامندی 4 : معموری ظاهر شد.

خسه 4 : بسیار کند و کم اثر بود.

وحشتناک بد بودن .....!!!!!!!

Mahyar بازدید : 26 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو در مورد عملکرد خودش و شکست سنگین در ویسنته کالدرون صحبت کرد.

چه شد ؟
“خیلی بد بازی کردیم. از دفاع تا حمله. هیچ حرکت درستی نداشتیم. باید هر چه زودتر این روز را فراموش کنیم . رئال حق ندارد که مقابل حریفی 4-0 ببازد. اما در این شکست نکات مثبتی را می توان برداشت کرد. باید برای آینده درس بگیریم. صدرنشین می مانیم اما می دانیم که باید تا آخرین لحظه بجنگیم. تفاوت محسوس است. باید مثبت نگر باشیم. امروز یک روز بسیار گند بود چرا که رختکن بیحال شده بود اما باید مثبت نگر باشیم چرا که صدرنشین ماندیم.”

چرا این باخت؟
تیم از نظر بدنی یا ذهنی به نظر من سرحال نیست. نمی توان این را یک توجیه دانست. اشتباه کردیم و حالا باید سرمان را رو به جلو بگیریم. دلیلی برای تاسف نیست و هنوز بخش زیادی از لالیگا مانده است. صدرنشین هستیم.”

رفتار تیم را چگونه شرح می دهید ؟
“نمی دانم چرا این طور شد. در بازیهای اخیر نتوانستیم اتلتیکو را شکست بدهیم. مقابل اتلتیکو به سختی می توان پیروز شد. شرایط هم گاهی این گونه پیش می روند. رئال باید مثبت نگر باشد و آن تیمی ابشد که باید باشد. این تیم خیلی قدرتمند است اما از نظر من ما بهتر هستیم. به هر صورت باید این را درون زمین نشان دهیم. دوباره لالیگا را خواهیم برد.”

این شکست دردناک است؟
“مسلما نمی توان گفت که چهره لالیگا برای ما عالی است. مهم این است که ببریم و امتیاز بگیریم. از نظر من تیم سرحال است اما اشتباه بزرگی کردیم که جدی بازی نکردیم. تیم از نظر بدنی خسته بود اما این ممکن است که یک الگو برای آینده باشد.”

چنین شکست دردناکی را به یاد داشتید؟
“چند سال پیش 5-0 مقابل بارسا باختیم و روزهای مشکلی بود.”

تیم از نظر بدنی به هم ریخته است ؟ ”
“کمی خسته هستیم. برخی بازیکنان مدت کمی برای ریکاوری داشتند چرا که چهارشنبه بازی کرده بودند. اتلتیکو عوض نمی شود و ما هم موفق نشدیم اما این یک توجیه نیست. تیم به اندازه همیشه سرحال نبود.

Mahyar بازدید : 36 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : در هفته بیست و دوم لالیگای اسپانیا ، دربی مادرید درحالی برگزار شد که شاگردان کارلو انجلوتی شکست سنگینی را متحمل شدند و با نتیجه چهار بر صفر از هم شهری خود شکست خوردند .

تیاگو ، سائول ، گریژمان و مانژوکیچ زننده ی گل های این بازی بودند .

تصاویر بیشتر در ادامه ی مطلب ...

Mahyar بازدید : 57 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی در مورد شکست تحقیرآمبز رئال در دربی مادرید صحبت کرد.

بازی :” بد بازی کردیم اما فعلا صدرنشین لالیگا هستیم و این بازی سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. بازی بسیار بدی بود ، بدترین بود. اما به این بازیکنان اعتماد دارم. واکنش خوبی پس از بازی آنوئتا داشتیم و حالا همه بازیکنان درک خوبی دارند.”

اتلتیکو :” خیلی بهتر بازی کردند اما پایان لالیگا همه چیز را مشخص می کند.”

جلو رفتن :” این بازی را فراموش نمی کنیم چرا که شکست ها و اشتباهات را تست می کنیم و بهتر می شویم. عادی نیست که مثل امروز بازی کنیم. مربی باید مسئولیت این شکست را بپ=ذدیرد و پذیرفته است.”
مشکلات :” حسابرسی درستی نداشتیم. امروز هیچ کاری نکردیم.”

چه چیزی عوض شده است ؟ ” ترکیب خیلی منطقی و مشخص بود. خدیرا بازی کرد تا روی ضربات ایستگاهی به تیم کمک کند چرا که میانگین قدی خوبی نداشتیم. عجیب ترین نکته بی انگیزگی همگی بازیکنان بود.”

بی بی سی :” با این خط حمله جام باشگاه های جهان و چمپیونزلیگ را بردیم. بحث در این باره نیست. اگر آنها آماده باشند همیشه کنار هم بازی کنند.”

اتلتیکو عالی بود یا رئال ضعیف ؟ ” آنها در کل بازی برتر بودند و طبیعی بود که ببرند اما فصل خیلی طولانی است و هنوز چیزی قطعی نیست.”

نا امیدی شدید:” باید آرام و خونسرد باشیم تا این شرایط را عوض کنیم.”

Mahyar بازدید : 33 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید هر چند که هنوز صدرنشین لالیگاست اما شکستی خفت بار را در مقابل اتلتیکو تجربه کرد و سیمئونه را به لالیگا برگرداند.

رئال الان به سطحی رسیده است که همه چیزش به همه چیزش می آید. ستاره تیم ، کریستیانو رونالدو همچنان در سوگ جدایی از نامزدش بسر می برد و انگار نمی تواند فکر ایرینا شیک را از سرش بیرون کند در غیر این صورت بارها و بارها یار حریف را با یار خودی اشتباه نمی گرفت و پاس اشتباه نمی داد!

وارانی که برخی می گفتند که بهترین مدافع آینده فوتبال اروپاست در مبتدیانه ترین اصول دفاعی نیز ناکام است و ساده ترین توپها را بلد نیست رد کند. خدیرایی که به زور در باشگاه نگه داشته شده همچنان به پیوستن به مربی محبوبش در چلسی می اندیشد و کلا توی باغ نیست. ایارامندی ، عشق 40 میلیونی پرز معلوم نیست که با چه معیاری به رئال آمده و کارواخال طوری بازی می کند که گویی فوتبال را کلا فراموش کرده است.

نیمکت رئال هم خنده دار تر از آن چیزی است که بتوان فکرش را کرد. خسه رودریگز ستاره نیمکت است ، بازیکنی که به نظر می رسد در حال حاضر استعدادش در رپر شدن خیلی بیشتر از فوتبال باشد و بهتر است که هر چه زودتر شغل محبوبش را انتخاب کند. این که بازیکنان دیگری مثل چیچاریتو و ایارا اوج هنر یک مربی برای خروج از بحران در زمان شکست 3-0 باشند خود گویای خیلی حرفهاست. در چنین شرایطی طبیعی است که کاسیاس هم یاد و خاطر روزهای اسفبارش در جام جهانی را زنده کند و گافی را بدهد که به منزله آغاز کابوس بزرگ باشد.

آمار آنچلوتی فاجعه است. به نظر می رسد که او در کلاف سردرگمی گیر افتاده که نمی تواند از آن خروج کند. عجیب آن که پس از 11 تقابل با اتلتیکو نه تنها قلق غلبه بر این تیم را یاد نگرفته بلکه بازی به بازی ضعیف تر عمل می کند و هیچ بعید نیست که در تقابل بعدی با تیم سیمئونه 6-7 گل نوش جان کند!

مسلما نبود پنج عنصر اصلی فاکتور مهم و تاثیرگذاری است اما واقعیت این است که در تیمی مثل رئال این هیچ معیاری نیست که تیم با ترس و لرز بازی کند. جایگزین شدن یک بازیکن سراسر هجومی و دونده مثل خامس رودریگز با خدیرا نشان از ترس بالای مربی و در کنار آن فقر شدید تیم در زمینه بازیکن است. فقری که در آغاز فصل نیز مشهود بود. در همان آغاز فصل که رئال در مقابل اتلتیکو شکست خورد خیلی از دلسوزان از پرز به خاطر نقص بزرگی که در بستن تیم ایجاد کرده است انتقاد کردند. نداشتن یک ذخیره مناسب برای بازیکنانی مثل بنزما ، خامس رودریگز، راموس ، مودریچ و … از همان زمان مشهود بود. به حدی که خیلی از هواداران واقعی و متعصب از پرز به خاطر تیمی که بسته بود انتقاد کردند و حالا به نظر می رسد که حق با همان هواداران باشد نه آنهایی که کورکورانه پشت این تیم ایستادند.

متهم ردیف اول پرز است به خاطر تیم فاجعه ای که بسته و نیمکت عریانی که بازیکنانش بیشتر به درد کاستیا در دسته سه می خورند تا تیمی در سطح رئال. پس از او هم آنچلوتی که جسارت اعتراض به این نحوه بسته شدن تیمش ندارد.

به هر روی رئال مادرید مسلما همچنان بخت اصلی بردن لالیگا و صدرنشین است اما با این روند و دبل شدن توسط تیمی مثل اتلتیکو قهرمانی دلچسبی پیش روی رئال نخواهد بود.

Mahyar بازدید : 45 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : کارلوس یوا ، پزشک تیم ملی کلمبیا در مورد جزئیات مصدومیت خامس رودریگز صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” با خامس و پزشک رئال صحبت کردیم و به ما گفتند که چه مصدومیتی دارد. باید اسکن می شد و مشخص شد که باید جراحی کند تا زودتر برگردد.”

وی در ادامه گفت :” دردی که حس کرد و در تصاویر تلویزیونی مشهود بود نشان می داد که او چه شرایطی دارد. دیروز پیش از تست هایش پزشکی خیلی ناراحت و نگران بود امات پس از آن آرامش پیدا کرده بود. با هم پس از جراحی صحبت کردیم. او خیلی آرام است و می خواهد روند ریکاوری را آغاز کند.

Mahyar بازدید : 30 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو در 19 تقابل با اتلتیکو 15 گل زده است. در حال حاضر فقط سویا حریف آسان تری برای رونالدو بوده که در 12 بازی 18 گل خورده است.

رونالدو اگر امشب دو گل بزند با دی استفانو به عنوان آقای گل دتاریخ دربی های مادرید برابری می کند. فقط 14 بازیکن در طول تاریخ بیش از 10 گل در دربی مادرید زده اند : دی استفانو 17 ، سانتیانا 15 ، پوشکاش 13 ، بوتراگوئنو ، برنابئو و کمپوس 12 ، ساکودرو ، رائول ، 11 و آمانسیو ، خنتو، هوگو سانچز ، سنیودو ، تریانا 10 .

کریستیانو در لالیگای امسال 28 گل زده و می تواند با یک دبل تبیدل به اولین بازیکن تاریخ در لیگهای معتبر اروپا شود که در پنج فصل پیاپی 30 گل یا بیشتر می زند. هالیدی (26-1925 و 29-1928) و گریوز ( 61-1960 و 64-1963) و مسی ( 10-2009 تا 13-2012) پیش از این رکورد زدن 30 گل در چهار فصل پیاپی را داشتند.

رئال مادرید با حضور رونالدو درون زمین 720 گل زده است (33 گل در هر بازی )و 230 گل خورده است (هر 103 دقیقه یک گل). بدون او آمار دفاعی ضعیف تر است : هر 16 دقیقه یک گل.

Mahyar بازدید : 53 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : در حال حاضر میانگین گلزنی کریستیانو رونالدو در لالیگا خیلی بهتر از رقیبش لیونل مسی است.

در حقیقت رونالدو هر 72 دقیقه یک گل در لالیگا زده است در حالی که این آمار برای مسی هر 82 دقیقه یک گل است.

Mahyar بازدید : 52 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (1)

 

مرجع خبری رئال مادرید : فردا راموس ، خامس ، په په ، مودریچ، مارسلو بازی نمی کنند اما کریستیانو بر می گردد. ستاره پرتغالی در ویسنته کالدرون امید اصلی رئالی ها خواهد بود . در غیاب ستارگان سرشناس تیم همه چشم ها به بهترین بازیکن جهان است.

کریستیانو پس از دو جلسه محرومیت به خاطر اخراجش مقابل کوردوبا به ترکیب رئال بر می گردد. او در 19 دربی خود 15 گل زده است . آمارش در کالدرون جالب است : هفت بازی ، هفت گل و یک هت تریک.

کریستیانو در ادو هفته اخیر به خوبی استراحت کرده است و آماده است تا تبدیل به ستاره اصلی تیمش در این بازی حساس شود.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
کانون هواداران رونالدو اخرین اخبار و تصاویر و ویدئو های مربوط به کریس رونالدو و رئال مادرید را برای تمامی هواداران و عاشقان رونالدو و رئال مادرید فراهم میکند . ضمنا نظر فراموش نشه!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا رئال مادرید به کسب یازدهمین قهرمانی در چمپیونز لیگ دست پیدا میکند ؟
    به چه اندازه از تیم بارسلونا بدتان میاد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 594
  • بازدید کلی : 7,232
  • کدهای اختصاصی