loading...
بزرگترین کانون هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید
Mahyar بازدید : 52 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی مقابل دیپورتیوو لاکرونیا ، امروز جمعه بیست و چهارم بهمن برگزار کرد . در تمرین امروز دریک ، مدران و آلفونسو هریرا از کاستیا با تیم اصلی تمرین کردند و سرجیو راموس ، سامی خدیرا ، خامس رودریگز ، لوکا مودریچ و فابیو کوئنترائو در سالن بدنسازی به ادامه ی ریکاوری پرداختند .

 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب ..

Mahyar بازدید : 53 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (1)

مرجع خبری رئال مادرید : امار از گرت بیل در مقابل انتقادات دفاع می کنند. در حقیقت از زمانی که بازیکن ولزی به رئال آمده است ، در 81 درصد از بازیهایی که در آنها حضور داشته یا گل زده یا پاس گل داده است.

در حقیقت ستاره فینال کوپا و چمپیونزلیگ ، 75 بازی برای رئال داشته که 36 گل و 25 پاس گل ثبت کرده است. در واقع او در 61 تا از 75 بازی خود یا گل زده یا پاس گل داده است.

Mahyar بازدید : 39 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در لالیگای امسال 38 شوت و 56 درصد دقت در شوتها را داشته است و از این حیث رکورد دار است.بارسا با 296 شوت در رده بعدی است.

از میان شوتهای رئالی ها 56 درصد در چارچوب بود در حالی که این آمار برای بارسا 52 درصد است. رئال 70 گل زده است و بارسا 62 تا.

Mahyar بازدید : 29 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی در مصاحبه با بیلد گفت :” به بیل و رونالدو گفتم که باید کیفیتشان را در خدمت تیم قرار بدهند. با آنها و هیچ ستاره دیگری مشکلی نداریم. سطح بسیار بالایی در تیم وجود دارد. مسلما وقتی بازیکنی مثل رونالدو در ترکیب باشد همه تلاشش را برای بردن جامها انجام می دهد.”

کارلتو در مورد شخصیت خودش گفت :” به شدت مشابه تونی کروس هستم. من و او زیاد اهل صحبت نیستیم بلکه کارمان را می کنیم. فرمول موفقیت این است که بازیکنان بتوانند حس خوبی داشته باشند. من آرام هستم و سعی می کنم که با گفتگو مشکلات را حل کنم البته مثل هر انسان دیگری ممکن است گاهی عصبی شوم.”

وی در ادامه گفت :” سابقه داشته که در رختکن بطری پرت کنم و به دیوار لگد بزنم. وقتی اعصابت به هم بریزد شرایط قابل کنترل نیست.”

کارلتو بیان کرد که ” مربیگری رئال آسان ترین کار دنیاست. جو تیم خیلی خوب است. تیمی جد و حرفه ای در اختیار داریم و هرگز مشکلی حس نکرده ام.”

آنچلوتی در مورد این که گفته می شود که مدیران باشگاه ها در مورد چیدمان ترکیب به او دستور می دهند بیان کرد :” این اسفانه در ایتالیا ساخته شد. پرز یا برلوسکونی باهوش هستند و به مربی نمی گویند که چه ترکیبی بچیند.”

کارلتو گفت که یورگن کلوپ را تحسین می کند و در مورد احتمال ملحق شدنش به بایرن در آینده گفت:” باشگاه بزرگی هستند.”

Mahyar بازدید : 65 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی با شکست سنگین مقابل اتلتیکو به چرکه مربیانی پیوست که در سالهای اخیر شکست های سنگینی را روی نیمکت رئال تجربه کرده اند. باخت هایی که در طول تاریخ فراموش نخواهد شد.

بنیتو فلورو / رئال مادرید 0-5 بارسلونا

گاس هیدینک / رئال مادرید 0-3 بارسلونا

دل بوسکه و مایورکا / یک بار 4-0 یک بار 5-1!

کی روش / رئال مادرید 0-3 اوساسونا

کاماچو / رئال مادرید 0-3 بایر لورکوزن

گارسیا رمون / بارسلونا 3-0 رئال مادرید

لوپز کارو / ساراگوسا 6-1 رتال مادرید

لوکزمبورگو / بارسلونا 3-0 رئال مادرید

خوانده راموس / رئال مادرید 2-6 بارسلونا

پلگرینی / آلکورکون 4-0 رئال مادرید

مورینیو / بارسلونا 5-0 رئال مادرید

مورینیو / دورتموند 4-1 رئال مادرید

Mahyar بازدید : 36 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال در مصاحبه با بی تی اسپورت ابراز امیدواری کرد که تاتنهام ، تیم سابقش در میان چهار تیم برتر لیگ انگلیس قرار بگیرد.

وی گفت :” تاتنهام فصل را با مشکلاتی آغاز کرد اما با گذر زمان و بازیها ، بهتر شدند. عملکرد کین و کار خوب کل تیم باعث شد که نتایج مثبتی بدست بیاید. امیدوارم که به رده چهارم برسند و در دوره بعدی چمپیونزلیگ حاضر باشند.”

گرت در ادامه گفت :” مسلما دوست دارم که مقابلشان در چمپیونزلیگ بازی کنم. بی نظیر خواهد بود. بازگشت به وارت هارت لین با پیراهن رئال مادرید حس بی نظیری خواهد داشت. بازی مقابل تیمی که مرا شکل داد حس خوبی دارد و می خواهم به تلا و جنگیدن ادامه بدهم. امیدوارم که صعود کنند. برای بازی کردن مقابلشان هیجان زده ام.”

Mahyar بازدید : 33 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید هر چند که هنوز صدرنشین لالیگاست اما شکستی خفت بار را در مقابل اتلتیکو تجربه کرد و سیمئونه را به لالیگا برگرداند.

رئال الان به سطحی رسیده است که همه چیزش به همه چیزش می آید. ستاره تیم ، کریستیانو رونالدو همچنان در سوگ جدایی از نامزدش بسر می برد و انگار نمی تواند فکر ایرینا شیک را از سرش بیرون کند در غیر این صورت بارها و بارها یار حریف را با یار خودی اشتباه نمی گرفت و پاس اشتباه نمی داد!

وارانی که برخی می گفتند که بهترین مدافع آینده فوتبال اروپاست در مبتدیانه ترین اصول دفاعی نیز ناکام است و ساده ترین توپها را بلد نیست رد کند. خدیرایی که به زور در باشگاه نگه داشته شده همچنان به پیوستن به مربی محبوبش در چلسی می اندیشد و کلا توی باغ نیست. ایارامندی ، عشق 40 میلیونی پرز معلوم نیست که با چه معیاری به رئال آمده و کارواخال طوری بازی می کند که گویی فوتبال را کلا فراموش کرده است.

نیمکت رئال هم خنده دار تر از آن چیزی است که بتوان فکرش را کرد. خسه رودریگز ستاره نیمکت است ، بازیکنی که به نظر می رسد در حال حاضر استعدادش در رپر شدن خیلی بیشتر از فوتبال باشد و بهتر است که هر چه زودتر شغل محبوبش را انتخاب کند. این که بازیکنان دیگری مثل چیچاریتو و ایارا اوج هنر یک مربی برای خروج از بحران در زمان شکست 3-0 باشند خود گویای خیلی حرفهاست. در چنین شرایطی طبیعی است که کاسیاس هم یاد و خاطر روزهای اسفبارش در جام جهانی را زنده کند و گافی را بدهد که به منزله آغاز کابوس بزرگ باشد.

آمار آنچلوتی فاجعه است. به نظر می رسد که او در کلاف سردرگمی گیر افتاده که نمی تواند از آن خروج کند. عجیب آن که پس از 11 تقابل با اتلتیکو نه تنها قلق غلبه بر این تیم را یاد نگرفته بلکه بازی به بازی ضعیف تر عمل می کند و هیچ بعید نیست که در تقابل بعدی با تیم سیمئونه 6-7 گل نوش جان کند!

مسلما نبود پنج عنصر اصلی فاکتور مهم و تاثیرگذاری است اما واقعیت این است که در تیمی مثل رئال این هیچ معیاری نیست که تیم با ترس و لرز بازی کند. جایگزین شدن یک بازیکن سراسر هجومی و دونده مثل خامس رودریگز با خدیرا نشان از ترس بالای مربی و در کنار آن فقر شدید تیم در زمینه بازیکن است. فقری که در آغاز فصل نیز مشهود بود. در همان آغاز فصل که رئال در مقابل اتلتیکو شکست خورد خیلی از دلسوزان از پرز به خاطر نقص بزرگی که در بستن تیم ایجاد کرده است انتقاد کردند. نداشتن یک ذخیره مناسب برای بازیکنانی مثل بنزما ، خامس رودریگز، راموس ، مودریچ و … از همان زمان مشهود بود. به حدی که خیلی از هواداران واقعی و متعصب از پرز به خاطر تیمی که بسته بود انتقاد کردند و حالا به نظر می رسد که حق با همان هواداران باشد نه آنهایی که کورکورانه پشت این تیم ایستادند.

متهم ردیف اول پرز است به خاطر تیم فاجعه ای که بسته و نیمکت عریانی که بازیکنانش بیشتر به درد کاستیا در دسته سه می خورند تا تیمی در سطح رئال. پس از او هم آنچلوتی که جسارت اعتراض به این نحوه بسته شدن تیمش ندارد.

به هر روی رئال مادرید مسلما همچنان بخت اصلی بردن لالیگا و صدرنشین است اما با این روند و دبل شدن توسط تیمی مثل اتلتیکو قهرمانی دلچسبی پیش روی رئال نخواهد بود.

درباره ما
Profile Pic
کانون هواداران رونالدو اخرین اخبار و تصاویر و ویدئو های مربوط به کریس رونالدو و رئال مادرید را برای تمامی هواداران و عاشقان رونالدو و رئال مادرید فراهم میکند . ضمنا نظر فراموش نشه!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا رئال مادرید به کسب یازدهمین قهرمانی در چمپیونز لیگ دست پیدا میکند ؟
    به چه اندازه از تیم بارسلونا بدتان میاد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 614
  • بازدید کلی : 7,252
  • کدهای اختصاصی